Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Az Enkonferenciam.hu vezetősége a múlt hét keddi napon bejelentett kormányintézkedésekkel teljes mértékben egyetért, mely szerint a rendezvények megtartását a vészhelyzeti állapotra való tekintettel korlátozzák. Legfontosabb az egészségünk, és családunk, hozzátartozóink, munkatársaink védelme, így határozatlan ideig a személyes jelenlétet igénylő konferenciáinkat felfüggesztjük, természetesen reméljük mihamarabb azt pótolhatjuk.
Úgy gondoljuk új időszámítás veszi kezdetét, azaz a rendezvény szegmensben el kell gondolkodni az online közvetítés jelentőségében.
Ezért alternatívaként ajánljuk fel, hogy aki mégis szeretné az előadás információit elérni, akkor lehetőséget adunk arra, hogy az április 01-02 hirdetett konferencia úgymond zárt kapusan megrendezésre kerül, azaz otthoni internet elérhetőséggel lehetőséget biztosítunk annak megtartására és kérdések feltevésére, az előadók természetesen online, élőben állnak rendelkezéseikre.
Ennek költsége is reálisan alacsonyabb, mivel reggeli és ebédétkezést nem veszünk igénybe. De természetesen, mint ahogy a személyes konferencián itt is tartunk szünetet, kérdéseiket pedig mint pl skybe, vagy viber esetében el tudják majd egy központi falra küldeni, amit az előadó azonnal lát. A szoftver és technikai kiépítés jelenleg folyamatban van, de Önnek ezzel semmi komolyabb teendője nem lesz, azon kívül, hogy egy internetes felületre fellép.
Információként írjuk, hogy folyamatban van a képzéseink felnőttképzési akkreditációja és a Magyar Ügyvédi Kamarai akkreditáció is, de úgy gondoljuk, ezen időszakban nem érdemes a pontok miatt rendezvényeken részt venni, az év második felében (ősszel) is tartható lesz a 16 pont összegyűjtése.
Köszönöm, hogy tájékoztatónkat elolvasta, úgy gondoljuk, hogy egészségünk védelme érdekében a 100 fős limitet sem engedhetjük meg ezen vírusszakaszban. Jó egészséget kívánunk!
egyénileg szervezett otthoni internetelérés
A munka és az élet nem áll meg, így home office módra kell berendezkednünk nekünk és közbeszerző kollégáinknak is az otthonukban.
Az információk átadása és a gyakorlati tapasztalatok megosztása talán most még fontosabbak mint eddig, úgyhogy ezt elősegítve rendezzük meg az április 01-02-i konferenciát élő online közvetítésben. Sikeres együttműködést kötöttünk egy technikailag profin felkészült, 30 éves referenciával rendelkező stábbal, hogy konferenciáink a jövőben is a magas színvonalat és minőségi oktatást képviselhessék.
A konferencia célja, hogy hivatalos forrásból adjunk tájékoztatást a 2020-as évet érintő, 4. lépcsőben, azaz április 01-én hatályba lévő legfontosabb közbeszerzési változásokról, aktuális jogkörnyezetről és joggyakorlatról.
A Digitális Kormányzati Ügynökség beszerzési igazgatója első kézből ad választ a központi beszerzések gyakorlati kérdéseire, a rendszer sajátosságaira, az elmúlt időszak gyakorlati tapasztalataira.
Mind emellett szakértő előadóink gyakorlat specifikusan, példákon át vezetik fel a jelenlegi szabályozás mindennapi teendőit, nélkülözhetetlen tudnivalóit.
1. nap
09:50 - 10:00: Online bejelentkezés
10.00 – 11. 30 Dr. Velikovszky László- DKÜ
A Központosított Közbeszerzés és a központi beszerző szervek (90 p)
11.30-12.00 ebédszünet
12.00-13.45 Dr. Tátrai Tünde
2020-as változások a közbeszerzési törvényben, hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban I. rész (105 p)
2. nap
09:50 - 10:00: Online bejelentkezés
10.00 - 14.00 Támis NorbertA 2020-as változások a közbeszerzési törvényben, hogyan alkalmazzuk a gyakorlatban II. rész (195 perc)
10.00 - 11.15 előadás (75 perc)
11.15-12.00 ebédszünet
12.00-13.15 előadás (75 perc)
13.15-13.30 szünet
13.15-14.00 kérdések (30 perc)
Teljes ár: 45 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / belépési kód / 2 nap
Kedvezményes ár: 40 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / belépési kód / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2020.03.27-ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 35 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / belépési kód / 2 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát elektronikus formában konferencia előtt megküldve
- belépő kód az internetes felületre
- interaktív online kérdezési lehetőség
- kérdés feltevés emailben az előadónak (konzultáció)
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF
Esemény kezdete | 2020-04-01 10:00 |
Esemény vége | 2020-04-02 14:00 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639