2020. Kbt. - Ajánlatkérők és ajánlattevők országos szakmai találkozója – DKÜ, Közbeszerzési Hatóság, Döntőbizottság, GVH és további neves szakértők konferenciája

2020. Kbt. - Ajánlatkérők és ajánlattevők országos szakmai találkozója – DKÜ, Közbeszerzési Hatóság, Döntőbizottság, GVH és további neves szakértők konferenciája

 

 

 

 

 

Időpont

2020. október 01 - 02.  csütörtök-péntek 10.00-14.30

Helyszín, megközelítés, parkolás

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország

Ajánló

Az Enkonferenciam.hu 2 napos országos személyes szakmai konferenciát szervez.

A konferencia célja, hogy lehetőség szerint ismét személyesen találkozhassanak a szakmai kiválóságai és résztvevőink élőben tehessék fel kérdéseiket, vitassák meg a 2020-as évet érintő legaktuálisabb közbeszerzést érintő témaköröket.

Szakértő előadóink az elméleti tudást igyekeznek gyakorlat orientálva, azaz sok jogesettel tűzdelt formában előadni, hogy résztvevőink példákon átvezetve könnyen és egyszerűen sajátíthassák el az új információkat.

 

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát 65 főben korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

Előadóink

Dr. Velikovszki László - vezérigazgató-helyettes, Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ)

Dr. Puskás Sándor - Elnök - Közbeszerzési Döntőbizottság - Közbeszerzési Hatóság (KH) 

Dr. Tátrai Tünde - Budapest Corvinus Egyetem, egyetemi tanár, Európai Bizottság szakértője

Füzesi Géza - osztályvezető, Kapacitás-ellenőrzési Osztály, Közbeszerzési Hatóság, és  Elnöki tanácsadó, Gazdasági Versenyhivatal (KH, GVH)

Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella - közbeszerzési és európai jogi szakjogász

Rakovitsné Dr. Szini Katalin  - Főosztályvezető helyettes, Közszolgálati és Támogató Főosztály, - Közbeszerzési Hatóság (KH)

Tematika

2020.10.01. csütörtök:

09:30 - 10:00: regisztráció, reggeli kávészünet

10.00-11.00 Dr. Velikovszki László:

2021. beszerzési- és fejlesztési terv, kötelező adatszolgáltatások, keretmegállapodások, javasolt becsült érték, a központosított közbeszerzés gyakorlati tanácsai, felmerülő tipikus hibák, megoldási javaslatok

11.00-12.15 Dr. Puskás Sándor:

A Közbeszerzési Döntőbizottság és a bíróságok aktuális döntései, jogesetek bemutatása, elemzése

12.15-13.15 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében

13.15-14.30 Dr. Tátrai Tünde:

Ajánlatkérői oldal: eljárás előkészítése, összeférhetetlenség, kizáró ok, alkalmasság, értékelési szempontok, hiánypótlás, nemzeti eljárásrend, szerződésmódosítás, elektronikus eljárási cselekmények, módszerek

 

2020.10.02. péntek:

09:30 - 10:00: regisztráció, reggeli kávészünet

10.00-11.00 Füzesi Géza:

Közbeszerzés és a versenyjog kapcsolata, korrupció vs kartell, felderítési eszközök, kommunikációs csatornák

11.00-12.15 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella:

Ajánlattevői oldal 1. rész: Hogyan készítsünk nyertes ajánlatot, azaz az ajánlat kötelező és ajánlott elemei, gyakorlati tanácsok, buktatók, hiánypótlás, számítási hiba, érvénytelen ajánlat, üzleti titok

12.15-13.15 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében

13.15-14.30 Rakovitsné Dr. Szini Katalin:

Ajánlattevői oldal 2. rész: Az ajánlatok bírálata során felmerülő gyakorlati problémák: hiánypótlási korlátok, értékelésre kerülő szakember cseréje. Közbeszerzési szerződések teljesítése, módosítása, alvállalkozók bevonása, cseréje

Részvételi díj

Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő

Kedvezményes ár:  60 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2020.09.25-ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– mindkét nap a regisztráció ideje alatt: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

– mindkét nap az ebédszünetben: 12.15-13.15. kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát 65 főben korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

 

COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV

 
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:

 

  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt kötelező, a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek kötelező kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 254 m2, melynek teljes befogadóképessége 120 fő, de jelen helyzetben csak maximum 65 fő résztvevőt regisztrálunk, hogy mindenki külön padban foglalhasson helyet, így biztosítva az 1-1,5 méteres távolságot az egyes résztvevők között. Egy cégtől érkező kollégák egymás mellett, külön – külön cégtől érkezők pedig külön  padban egyedül foglalnak helyet.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!


Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába.

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

Esemény részletei

Esemény kezdete 2020-10-01 10:00
Esemény vége 2020-10-02 14:30
Helyszín
Thermál Hotel Margitsziget****
1007 Budapest, Margitsziget
Thermál Hotel Margitsziget****

Helyszín térkép

Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre