2022. KBT. - Hivatalos évnyitó konferencia és szakmai kerekasztal beszélgetés a Hatóság, a DKÜ, Miniszterelnökség és neves szakértők előadásában

2022. KBT. - Hivatalos évnyitó konferencia  és szakmai kerekasztal beszélgetés a Hatóság, a DKÜ, Miniszterelnökség  és neves szakértők előadásában

Időpont:

2022. 02. 09 – 10. szerda - csütörtök  10.00 – 14.00 illetve 10.00 – 13.00

Helyszín:

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos évnyitó konferenciát szervez.

Két napos szakmai konferencia első napján a Közbeszerzési Hatóság Főosztályvezető-helyettes Asszonya a közbeszerzési eljárások előkészítésének szempontjait veszi górcső alá, majd a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. beszerzési és fejlesztési vezérigazgató-helyettese előadását hallhatjuk a DKÜ-t érintő főbb, aktuális közbeszerzési témákról, majd ezt követően gyakorló szakértőnk fejti ki az alkalmassági követelményeknek és értékelési szempontrendszer megfelelő összeállításának aktuális kérdéseit előadásában.

A konferencia második napján "A NŐ 4-szer" kerekasztal beszélgetéssel folytatjuk, melyben a 4 szakmailag elhivatott, a közbeszerzés területén nagy tapasztalattal rendelkező 4 szakértőnő, mondja el a 2021-es év 4 legérdekesebb beszerzési témáit, annak személyes tapasztalatait,  továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevők előzetesen érkezett kérdéseire.

Jelentkezzen és kezdjük meg 2022-es évet szakmai környezetben!


 
Előadók
  • Rakovitsné Dr. Szini Katalin - Főosztályvezető helyettes, Közszolgálati és Támogató Főosztály, - Közbeszerzési Hatóság (KH)
  • Dr. Velikovszki László - beszerzési és fejlesztési vezérigazgató-helyettes, Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ), e-közigazgatási, informatikai, valamint közigazgatási infokommunikációs infrastruktúrát érintő fejlesztések egységesítéséért felelős miniszteri biztos
  • Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető
  • Dr. Tátrai Tünde – közbeszerzési szakértő, egyetemi tanár, Budapest Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője
  • Dr. Várhomoki-Molnár Márta PhD –  főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Miniszterelnökség
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési szakértő, közbeszerzési és európai jogi szakjogász,  a Wolters Kluwer Kft. KJO, közbeszerzési szakfolyóiratának szerkesztőbizottsági tagja
 
Tematika

2022.02.09. szerda

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00 – 11:00 Rakovitsné Dr. Szini Katalin - Főosztályvezető helyettes, Közszolgálati és Támogató Főosztály, - Közbeszerzési Hatóság (KH)

Témakör: a közbeszerzési eljárások előkészítésének kérdései az alábbi altémákkal:

  • beszerzés tárgyának, mennyiségének meghatározása
  • becsült érték meghatározásának módszerei
  • előzetes piaci konzultáció
  • előkészítésben részt vevő személyekkel kapcsolatos kérdések

11:00 - 12:00 Dr. Velikovszki László - beszerzési és fejlesztési vezérigazgató-helyettes, Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ), e-közigazgatási, informatikai, valamint közigazgatási infokommunikációs infrastruktúrát érintő fejlesztések egységesítéséért felelős miniszteri biztos

Témakör: A központosított közbeszerzések aktuális kérdései a DKÜ Zrt. vonatkozásában

  • beszámoló az érintett szervezetek aktuális informatikai környezetéről , informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól
  • keretmegállapodások
  • központosított közbeszerzés gyakorlati tapasztalatai
  • Európai Uniós forrásból megvalósuló projektek (különösen: DIMOP) közbeszerzési vonatkozásai

 

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00 - 14:00 Támis Norbert

Témakör: Szűrőfeltételek a közbeszerzési eljárásokban avagy alkalmassági követelmények és értékelési szempontrendszer megfelelő összeállításának aktuális kérdései

  • alkalmassági minimumkövetelmények meghatározása
  • értékelési szempontrendszer összeállítása
  • kapcsolódó szerződéses rendelkezések

 


2022.02.10. csütörtök

„A NŐ 4 X” -  Kerekasztal beszélgetés a 2021. évi közbeszerzési tapasztalatokról, 2022. évi előre tekintés – szakmai fórum 4 neves közbeszerzési szakértővel az elmúlt év jelentősebb jogeseteiről, aktuális kérdésekről, megoldási javaslatokról, valamint az Önök által érkezett kérdések megvitatása.

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

Időtartam: 10:00-13:00 közte 11.30-12:30 svédasztalos ebéd és kávészünet

A beszélgetés szakmai moderátora: Dr. Tátrai Tünde

Vitapartnerek:

  • Dr. Várhomoki-Molnár Márta PhD
  • Rakovitsné Dr. Szini Katalin 
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella

Főbb témakörök:

  • Egy kimeríthetetlen téma: a szakemberek bevonása és értékelése
  • Vajon a becsült érték meghatározása milyen mélységben lehetséges?
  • Milyen esetben módosítható a szerződés, ha az indok a Covid-19?
  • Mi a különbség a keretmegállapodás és a dinamikus beszerzési rendszer között?

 Várjuk előzetes kérdéseit 2022.02.07. hétfői nap 15:00 óráig az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.email címre.


 

Részvételi díj
  • Teljes ár: bruttó 68 000 Ft (adómentes)  / résztvevő /2 nap

  • Kedvezményes ár:  bruttó 60 000 Ft (adómentes)   /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2021.02.04 -ig történő befizetés esetén)

  • Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén bruttó 55 000 Ft (adómentes)  /résztvevő  / 2 nap

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.


A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

Prevenciós intézkedések

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben  a résztvevők számát 75 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

COVID-19 intézkedési terv

Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:

  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 396 m2, melynek teljes befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben csak maximum 75 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra

 

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2022-02-09 10:00
Esemény vége 2022-02-10 13:00
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre