Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont:
2022. 02. 09 – 10. szerda - csütörtök 10.00 – 14.00 illetve 10.00 – 13.00
Helyszín:
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****
Ajánló
Az enkonferenciam.hu 2 napos országos évnyitó konferenciát szervez.
Két napos szakmai konferencia első napján a Közbeszerzési Hatóság Főosztályvezető-helyettes Asszonya a közbeszerzési eljárások előkészítésének szempontjait veszi górcső alá, majd a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. beszerzési és fejlesztési vezérigazgató-helyettese előadását hallhatjuk a DKÜ-t érintő főbb, aktuális közbeszerzési témákról, majd ezt követően gyakorló szakértőnk fejti ki az alkalmassági követelményeknek és értékelési szempontrendszer megfelelő összeállításának aktuális kérdéseit előadásában.
A konferencia második napján "A NŐ 4-szer" kerekasztal beszélgetéssel folytatjuk, melyben a 4 szakmailag elhivatott, a közbeszerzés területén nagy tapasztalattal rendelkező 4 szakértőnő, mondja el a 2021-es év 4 legérdekesebb beszerzési témáit, annak személyes tapasztalatait, továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevők előzetesen érkezett kérdéseire.
Jelentkezzen és kezdjük meg 2022-es évet szakmai környezetben!
Előadók
Tematika
2022.02.09. szerda
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00 – 11:00 Rakovitsné Dr. Szini Katalin - Főosztályvezető helyettes, Közszolgálati és Támogató Főosztály, - Közbeszerzési Hatóság (KH)
Témakör: a közbeszerzési eljárások előkészítésének kérdései az alábbi altémákkal:
11:00 - 12:00 Dr. Velikovszki László - beszerzési és fejlesztési vezérigazgató-helyettes, Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ), e-közigazgatási, informatikai, valamint közigazgatási infokommunikációs infrastruktúrát érintő fejlesztések egységesítéséért felelős miniszteri biztos
Témakör: A központosított közbeszerzések aktuális kérdései a DKÜ Zrt. vonatkozásában
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00 - 14:00 Támis Norbert
Témakör: Szűrőfeltételek a közbeszerzési eljárásokban avagy alkalmassági követelmények és értékelési szempontrendszer megfelelő összeállításának aktuális kérdései
2022.02.10. csütörtök
„A NŐ 4 X” - Kerekasztal beszélgetés a 2021. évi közbeszerzési tapasztalatokról, 2022. évi előre tekintés – szakmai fórum 4 neves közbeszerzési szakértőNŐvel az elmúlt év jelentősebb jogeseteiről, aktuális kérdésekről, megoldási javaslatokról, valamint az Önök által érkezett kérdések megvitatása.
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
Időtartam: 10:00-13:00 közte 11.30-12:30 svédasztalos ebéd és kávészünet
A beszélgetés szakmai moderátora: Dr. Tátrai Tünde
Vitapartnerek:
Főbb témakörök:
Várjuk előzetes kérdéseit 2022.02.07. hétfői nap 15:00 óráig az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.email címre.
Részvételi díj
Teljes ár: bruttó 68 000 Ft (adómentes) / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: bruttó 60 000 Ft (adómentes) /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2021.02.04 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén bruttó 55 000 Ft (adómentes) /résztvevő / 2 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Prevenciós intézkedések
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben a résztvevők számát 75 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
COVID-19 intézkedési terv
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF
Esemény kezdete | 2022-02-09 10:00 |
Esemény vége | 2022-02-10 13:00 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639