Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont: 2021. 12. 09 – 10. csütörtök – péntek 10.00 – 14.00
Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget****
Ajánló
A kbtabc.hu 2 napos országos évzáró konferenciát szervez.
Két napos szakmai konferencián a közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes Államtitkár Asszony a 2021-2027-es időszakot érintő közbeszerzéseket veszi górcső alá, majd a Döntőbizottság Elnöke és Elnökhelyettese előadásában hallhatjuk a bíróságok aktuális eseteit és az egyes ágazati jogszabályok kapcsolódó pontjait.
A konferencián továbbá gyakorló neves szakértők fejtik ki a 2021-es év legaktuálisabb közbeszerzési témaköreit, annak gyakorlati oldalát, tipikus, jogeseteit, továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevői kérdéseire.
Jelentkezzen és búcsúztassunk a közbeszerzést szakmai környezetben!
Előadók
Tematika
2021.12.09. csütörtök
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10.00-11.00 Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség
Témakör: A közbeszerzési ellenőrzés újdonságai: felkészülés 2021-2027-re
11.00-11.45 Dr. Puskás Sándor – Elnök – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság
Témakör: Közbeszerzési Döntőbizottság és a bíróságok aktuális döntései
11.45-12:45 svédasztalos ebéd és kávészünet
12.45-13.30 Dr. Virágh Norbert – Elnökhelyettes – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság
Témakör: A Kbt. és egyes ágazati jogszabályok kapcsolódási pontjai
13:30-14:30 Dr. Tátrai Tünde
Témakör: TOP 10 EUB és hazai jogesetek
2021.12.10. péntek
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00-11:00 Dr. Várhomoki-Molnár Márta
Témakör: Aktualitások a zöld közbeszerzés területén
11:00-12:00 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella
Témakör: 2021. TOP témái a hazai joggyakorlatban:
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00-14:00 Támis Norbert
Témakör: Építési közbeszerzések – változások és joggyakorlat 2021-ben
Részvételi díj
Teljes ár: bruttó 65 000 Ft (adómentes) / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: bruttó 58 000 Ft (adómentes) /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2021.12.03 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén bruttó 54 000 Ft (adómentes) /résztvevő / 2 nap
A részvételi díj magában foglalja:
konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
Prevenciós intézkedések
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben a résztvevők számát 90 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
COVID-19 intézkedési terv
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra
Az eseményre való jelentkezéshez kattintson ide: (esemény leírása után, legörgetve)
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható (lap alján): ÁSZF
Esemény kezdete | 2021-12-09 10:00 |
Esemény vége | 2021-12-10 14:00 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639