Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont
2020. 10. 08 – 09. csütörtök 10.00-15.15 és péntek 10.00-14.30
Helyszín:
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország
Ajánló
Az adatvedelmi.hu 2 napos szakmai személyes találkozót szervez, melynek célja a GDPR rendeletre felépített mindennapi gyakorlat teljes körű, aktuális információkat tartalmazó bemutatása, a főbb témák interaktív megvitatása, személyes találkozás.
Többek között célunk a rendelet és annak való megfelelés több szemszögből való bemutatása, így mind jogalkotói, mind jogalkalmazói szempontból is hallhatóak a törvény ok-okozati összefüggései, és azok példákon keresztüli értelmezése.
Előadók
Dr. Szabó Endre Győző – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Dr. Szabó Levente – osztályvezető, Adatvédelmi Osztály, Igazságügyi Minisztérium (IM)
Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi szakmai főtanácsadó, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda
Dr. Németh Ádám – ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Dr. Németh Ádám Ügyvédi Iroda
Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügy Bíróság
Dr. Kürti Sándor – a KÜRT Zrt. alapító elnöke
Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda
Tematika
2020.10.08. csütörtök – 1. nap:
09.30-10.00 Regisztráció, reggeli kávészünet
10.00-11.00 Dr. Szabó Endre Győző (NAIH)
NAIH hatósági eljárásainak tapasztalatai
11.00-12.00 Dr. Szabó Levente (IM):
A pandémiás helyzetben született adatvédelmi kérdések, főbb intézkedések hatása a jövőre jogalkotói szemszögből
12.00-13.00 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében
13:00-14.00 Dr. Kormány-Krivács Zita:
GDPR az állami szféra hétköznapjaiban, a rendeletnek való megfelelés gyakorlatban
14.00-15.15 Dr. Németh Ádám:
Schrems II. ítélet és a szolgáltatói szerződések, azaz nagy szolgáltatók (amazon, google, mailchimp, stb.) elmúlt időszaki lépései, ki miben felel meg az új követelményrendszernek, szerződésmódosításaik
2020.10.09. péntek – 2. nap:
09.30-10.00 Regisztráció, reggeli kávészünet
10.00-11.30 Dr. Sívó-Darás Orsolya:
Gdpr és az MT kapcsolata, munkáltató adatvédelmi kötelezettségei 2020-ban, az interjúztatástól a munkaviszony legális ellenőrzéséig, a home office új szabályai, magán vs. céges használat, munkaviszony megszűnése, bírói joggyakorlat bemutatása
11.30-12.15 Dr. Kürti Sándor:
Információbiztonság, avagy a vasaló nem attól meleg, mert a ruhához dörzsölik – GDPR-ról néhány gondolat, adattárolás, adatvédelem, esettanulmányok, a KÜRT saját fejlesztésű termékei
12.15-13.15 svédasztalos ebéd a szálloda éttermében
13.15-14.30 Dr. Csenterics András:
“GDPR a versenyszféra hétköznapjaiban: megfelelés, újabb fejlemények és gyakorlati kihívások ügyvédi szemmel – többek között: a helyes jogalap és adatkezelési cél meghatározása, adatkezelési tájékoztatás megadásának gyakorlati kérdései, adatfeldolgozók igénybe vétele, adatfeldolgozói szerződések, érintetti panaszok kezelése, az érdekmérlegelési teszt és az adatvédelmi hatásvizsgálat elkészítésének módja, a legfontosabb teendők adatvédelmi incidensek esetén, kihívások a nemzetközi adattovábbítások kapcsán.
Részvételi díj
Teljes ár: 64 500 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap
Kedvezményes ár: 59 500 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2020.10.02-ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 500 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– mindkét nap a regisztráció ideje alatt: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
– mindkét nap az ebédszünetben: 12.15-13.15. kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát 65 főben korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.
Esemény kezdete | 2020-10-08 10:00 |
Esemény vége | 2020-10-09 14:30 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639