Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont:
2022. 02. 28 – 03. 01. hétfő - kedd 10.00 – 14.00
Helyszín:
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****
Ajánló
Előadók
Dr. Péterfalvi Attila – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Dr. Kollár Gergő LL.M – európa-jogi szakjogász, adatvédelmi tanácsadó, PhD hallgató (PTE ÁJK Közigazgatási Jogi Tanszék, Informatikai és Kommunikációs Jogi Csoport)
Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium
Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi tisztviselő, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda
Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)
Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi, adatbiztonsági és infokommunikációs szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda
Tematika
2022.02.28. hétfő
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00 – 11:00 Dr. Péterfalvi Attila Nyitóelőadása – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Témakör: 10 éves a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
11:00 – 12:00 Dr. Kollár Gergő LL.M
Témakör: az adatkezelési jogalapok megváltozott rendszerének, valamint a megfelelő jogalap kiválasztási folyamatának bemutatása
– Jogalapválasztás a gyakorlatban
– Az adatkezelési jogalapok új rendszere
– A jogalapok jellemzői
– A jogalapok alkalmazhatósági kérdései
– A jogalapválasztás folyamata
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00 – 14:00 Dr. Sívó-Darás Orsolya
Témakör: Munkajogi adatvédelem a vírushelyzet fényében és árnyékában
– A munkáltató ellenőrzési joga és adatvédelmi kötelezettsége
– Általános szabályok és konkrét esetek
– Teszteltetés és oltakozás kötelezővé tétele, ellenőrzési lehetőségei
– Az eddigi munkaügyi bírósági tapasztalatok, döntések
——————————————————————————————————————–
2022.03.01. kedd
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00 – 11:00 Dr. Kormány – Krivács Zita LL.M
Témakör: Hogyan feleljünk meg 2022ben is az adatvédelemre vonatkozó szabályoknak – fókuszban az év eleji teendők, és a hatósági elvárások
– Melyek idén is a DPO legfontosabb feladatai?
– Hogyan készül az ellenőrzési terv?
– Mit tartalmaz az ellenőrzési jelentés?
– Kihívások a tudatosságnövelés területén
11:00 – 12:00 Dr. Csekő Katalin
Témakör: Adatvédelmi audit a gyakorlatban
– Mit, milyen gyakran és hogyan ellenőrizzünk?
– Kik az audit szereplői?
– Adatkezelési alapelvek értékelése az audit során
– Dokumentumok az elszámoltathatóság jegyében
– Az audit utóélete
12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00 – 14:00 Dr. Csenterics András LL.M
Témakör: Adatvédelmi incidensek adatkezelői nézőpontból – avagy mit tegyünk, mit ne tegyünk és mit tegyünk ha mégis megtettük?
– Esettanulmányok konkrét hatósági döntések és az Európai Adatvédelmi Testület újabb iránymutatásai alapján
– Gyakorlati szempontok a megfelelő incidenskezelési eljárásrend kialakításához
– Az incidenssel kapcsolatos kockázatelemzés elvégzése, bejelentési kötelezettségek
– Az incidensek és az adatfeldolgozói jogviszonyok összefüggései
Részvételi díj
Teljes ár: 68 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2022.02. 24 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Prevenciós intézkedések
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben a résztvevők számát 75 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
COVID-19 intézkedési terv
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF
Esemény kezdete | 2022-02-28 10:00 |
Esemény vége | 2022-03-01 14:00 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639