Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont
2021. 12. 02 – 03. csütörtök - péntek 10.00 – 14.00
Helyszín
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország
Ajánló
Előadók
Dr. Péterfalvi Attila – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Dr. Szabó Levente – osztályvezető, Adatvédelmi Osztály, Igazságügyi Minisztérium (IM)
Dr. Bényi Orsolya – Jogi osztályvezető, Telenor Magyarország Zrt., Vállalatirányítási Jogi Osztály
Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi tisztviselő, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda
Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)
Dr. Simon Ádám – ügyvéd, Siegler Bird & Bird Ügyvédi Iroda
Tematika
2021.12.02. csütörtök
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00-11:00 Dr. Péterfalvi Attila - Elnök - Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
témakör: A NAIH tevékenysége, a 2021-es év tapasztalatai.
11:00-12:00 Dr. Szabó Levente
témakör: 2021 jogalkotói környezet - A pandémiás helyzet közjogi és adatvédelmi vetületei a hazai jogalkotás tükrében
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00-14:00 Dr. Bényi Orsolya
témakör: Adatvédelmi újdonságok 2021-ben, a Schrems II. ítélet után
——————————————————————————————————————–
2021.12. 03. péntek
09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)
10:00-11:00 Dr. Kormány-Krivács Zita
témakör: Az adatvédelem szervezetrendszere a közszférában – Az adatvédelmi tisztviselő és ami mögötte van - adatvédelmi szervezeti struktúra - koordinátorok feladatai, mint az adatvédelmi tisztviselő segítői a szervezeti egységek szintjén
11:00-12:00 Dr. Csekő Katalin
témakör: Adatfeldolgozói szerződések, közös adatkezelői megállapodások
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00-14:00 Dr. Simon Ádám
témakör: Az online adatgyűjtés adatvédelmi kockázatai
Az IAB Europe és a PwC közös beszámolója szerint az online adatgyűjtéshez kapcsolódó marketing tevékenységekből származó árbevétel tavaly az Európai Unióban meghaladta a 69 milliárd eurót. A piaci szereplők rendkívül változatos és sokszor bonyolult eszközöket és struktúrákat alkalmaznak az online térben a reklámok célba juttatására. Ezeknek az eszközöknek az adatvédelmi jogszabályokkal való összehangolása rendkívül sok kihívás elé állítja az online reklámozási értéklánc minden szereplőjét. Előadásom ezekről az adatvédelmi kihívásokról és kockázatokról szól a magyar piaci tapasztalatok alapján, egy kis nemzetközi kitekintéssel.
Részvételi díj
Teljes ár: 65 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: 58 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2021.11. 29 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás (sós sütemény, kávé, tea, üdítő) : 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
Prevenciós intézkedések:
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.
A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:
M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.
Az eseményre való jelentkezéshez kattintson ide: (esemény leírása után, legörgetve)
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható (lap alján) : ÁSZF
Esemény kezdete | 2021-12-02 10:00 |
Esemény vége | 2021-12-03 14:00 |
Helyszín | Thermál Hotel Margitsziget**** |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639