Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
Időpont
2021. 09. 27 – 28. hétfő- kedd 10.00 – 14.30
Helyszín
Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország
Ajánló
Az adatvedelmi.hu 2 napos országos szakmai gyakorlati konferenciát szervez, melynek fő célja a 2021. évi adatvédelmi, aktuális főbb témakörök gyakorlati megközelítésben való áttekintése.
A legutóbbi online konferencia nagy sikerére való tekintettel szeretnénk Önökkel személyesen megismertetni az új aktualitások mellett egyes régi slágertémákkal, de a fókuszba az aktuális jogszabályok gyakorlata és a NAIH tapasztalatainak ismertetése kerül.
Két napos konferenciasorozatunkban neves előadóink nem a „tankönyvi leckét” mondják fel, hanem jogeseteket ismertetnek, és értékes válaszokat igyekeznek adni a résztvevők kérdéseire.
Jelentkezzen és találkozzunk végre élőben!
Előadók
Dr. Szabó Endre Győző – elnökhelyettes, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda
Dr. Németh Ádám – ügyvéd, infokommunikációs szakjogász, Dr. Németh Ádám Ügyvédi Iroda
Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium
Dr. Halász Bálint – ügyvéd, Bird & Bird
Dr. Straubinger Zsófia LL.M. – ügyvéd, egészségügyi szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda
Tematika
2021.09.27. hétfő
09:30-10.00 Regisztráció
10.00-11.00 Dr. Csenterics András
témakör: GDPR esettanulmányok a NAIH eddigi gyakorlatából. A hatóság egyes vizsgálati szempontjai és az alkalmazott szankciók praktikus megközelítésben
11.00-12.00 Dr. Németh Ádám
témakör: Az ICO elszámoltathatósági keretrendszerének bemutatása
Az Angol adatvédelmi hatóság nagyjából egy hónapja tette közzé az elszámoltathatósági keretrendszerét, ami itt érhető el: https://ico.org.uk/media/for-organisations/accountability-framework-0-0.pdf
A keretrendszer ahhoz ad segítséget, hogy az adatkezelők a GDPR szerint megkövetelt elszámoltathatóság alapelvének meg tudjanak felelni, tudják mérni és nyomon követni a szervezetük adatvédelmi felkészültségét, ehhez ad tanácsokat és eszközöket 10 kategória köré gyűjtve.
Az előadásban ezeket a kategóriákat vesszük át eltérő mélységben, a cél az, hogy a keretrendszer egészével és használatával meg tudjon ismerkedni a résztvevő.
12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:00-14:30 Dr. Szabó Endre Győző
témakör: Európai körkép – fontos döntések és vélemények, tendenciák és mérföldkövek a GDPR alkalmazásában
——————————————————————————————————————–
2021.09.28. kedd
09:30-10.00 Regisztráció
10.00-11.30 Dr. Sívó- Darás Orsolya
témakör: A munkavállaló megfigyelése, szoftver környezet, kamerák, munkáltatói jogok és korlátozások, pandémiás heyzetben született tipikus példák, jogesetek, valós gyakorlati tanácsok
11.30-12.30 Dr. Halász Bálint
témakör: Sütik és egyéb nyalánkságok: online hirdetések, csalásmegelőzés, titkosítás, álnevesítés és anonimizálás
12.30-13:30 svédasztalos ebéd és kávészünet
13:30-14:30 Dr. Straubinger Zsófia
témakör: Az egészségügyi adatok kezelésének gyakorlati kérdései 2021-ben
Részvételi díj
Teljes ár: 64 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap
Kedvezményes ár: 58 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi jelentkezés és 2021.09.23 -ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény
– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!
Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites
Helyszín megközelítése autóval:
A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.
A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába
Parkolási rend:
A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra. A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.
Helyszín megközelítése metróval,busszal:
A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:
M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.
Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!
Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.
Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset) konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF
Esemény kezdete | 2021-09-27 10:00 |
Esemény vége | 2021-09-28 14:30 |
Helyszín | Thermál Hotel Margitsziget**** |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639