2023. KBT. GYAKORLAT ÉS IRÁNYMUTATÁSOK - SZAKMAI KONFERENCIA A MINISZTERELNÖKSÉG, A KEF és további neves szakértők előadásában

2023. KBT. GYAKORLAT ÉS IRÁNYMUTATÁSOK  - SZAKMAI KONFERENCIA A MINISZTERELNÖKSÉG, A KEF és további neves szakértők előadásában

Időpont: 2023. 04. 19 – 20. szerda-csütörtök 10.00 – 15.00

Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos szakmai konferenciát szervez. A konferencia célja, hogy górcső alá vegye a 2023-as év legmeghatározóbb közbeszerzési kérdéseit, jövőre néző iránymutatásait.
 
Meghívott előadóink között szerepel a Miniszterelnökség részéről Dr. Kretter Diána, közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár Asszony és Dr. Kéri Zoltán  főosztályvezető Úr, akik a jelenlegi szabályozás legaktuálisabb témaköreivel érkeznek a hallgatóság elé, továbbá hogy a közbeszerzési ágazat teljes összképét átlássuk, vendégünk lesz a KEF vezetője, valamint az Újvilág Nonprofit Kft. oktatói.
 
Végezetül, de nem utolsósorban pedig 2 blokkban Támis Norbert által összeállított gyakorlati fókuszú diasor kerül bemutatásra, a  konkrét példákkal, esettanulmányokkal, mely által olyan gyakorlat-centrikus kérdések kerülnek napirendre, amelyek a tapasztalatok alapján széles körben érintik a jogalkalmazókat vagy amelyek értelmezési problémát jelentenek a mindennapokban.
 
Célunk, hogy segítséget nyújtsunk a közbeszerzési gyakorló szakembereknek a tipikusan felmerülő buktatók elkerülésében.
 
 

Előadók

- Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség

 - Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

- VÁLTOZÁS! Dr. Előházi Zsófia - jogász-közgazdász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

- Török Ádám - oktató, Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.

- Czérna Gábor - oktató, Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.

- Dr. Kéri Zoltán – főosztályvezető, Miniszterelnökség, Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Szakmai Koordinációs Főosztály

- Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető

 
Tematika

2023. 04. 19. szerda

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00 - 11:00 Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség

Témakör: Intézkedések a közbeszerzési verseny fokozására

  • Magyarország Helyreállítási és Ellenállóképességi Tervében, valamint a kondicionalitási eljárásban tett egyes vállalások
  • egyajánlatos közbeszerzések arányának csökkentése
  • kormányzati intézkedési terv a 2023-2026 közötti időszakban

 

11:00 - 12:15 Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

Témakör: A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság központosított közbeszerzési rendszerét érintő újdonságok; hatályos szerződések és új Dinamikus beszerzési rendszerek

  • Új Központosított közbeszerzési portál
  • Hatályos keretmegállapodások és felállított Dinamikus beszerzési rendszerek
  • Központosított közbeszerzési portál új felülete - Tiszta Jármű felület

12:15 – 13:00 ebédszünet

 

VÁLTOZÁS! 13:00 - 14:00 Dr. Előházi Zsófia - jogász-közgazdász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

Témakör: Az egyajánlatos közbeszerzések elkerülésének gyakorlata

  • előkészítési szakaszban jól alkalmazható módszerek bemutatása
  • ajánlattételi és bírálati szakaszban gyakorolható technikák
  • intézkedések monitoringja

14:00 - 15:00 Új Világ NKft.

 Török Ádám, oktató  - Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.

Témakör: Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszert (EKR) érintő 2022-2023. évi változások bemutatása

  • Jogszabályváltozás indukálta módosítások
  • Keretmegállapodást érintő fejlesztések
  • Dinamikus beszerzési rendszert érintő fejlesztések
  • Tervpályázat változások
  • További fejlesztések ismertetése

Czérna Gábor, oktató - Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.

Témakör: FAIR-EKR rendszer kapcsolata és a Közbeszerzés modul működése

  • FAIR Közbeszerzés modul és EKR rendszer közötti adatkapcsolat
  • FAIR Közbeszerzés modul általános működése, funkciója
  • FAIR Közbeszerzés modul kapcsolata a FAIR pályázatkezelő alrendszerekkel

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2023. 04. 20. csütörtök

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00 - 11:00 Dr. Kéri Zoltán – főosztályvezető, Miniszterelnökség, Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Szakmai Koordinációs Főosztály

Témakör: Közbeszerzési Teljesítménymérési Keretrendszer első eredményei

  • a Keretrendszer célja és kialakításának jellemzői
  • 2023. február 28. napján közzétett elemzés néhány megállapítása
  • összefüggések a közbeszerzésekre vonatkozó további elemzésekkel, jelentésekkel

 

11:00 - 12:00 majd 13:00 - 15:00 Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató

12:00 – 13:00 ebédszünet

Témakör: Építési közbeszerzések sajátos problémái és egyéb közbeszerzési aktualitások

Az előadás a mindennapi jogalkalmazáshoz igyekszik gyakorlati tanácsokat, kapaszkodókat adni, bemutatva azok ajánlatkérői és ajánlattevői aspektusait is. Az előadás során kiemelt figyelmet kapnak az építési beruházások, mivel a tapasztalatok alapján ezen közbeszerzési eljárásokban számtalan egyedi probléma merül fel, így ezek áttekintésére, megvitatására is sor kerül. Fentieken túl napi aktualitások bemutatásával, elemzésével próbálja segíteni az előadás a közbeszerzésben tevékenykedők napi munkáját javaslatokkal, iránymutatásokkal.

 

A témákból címszavakban:

  • építési beruházások közbeszerzéseinek sajátosságai, egyedi problémái (egybeszámítási kérdések építési beruházásoknál, kiegészítő tájékoztatások vs. dokumentáció módosítás, átalánydíjas költségvetések hiánypótlása, aránytalanul alacsony ár vizsgálata, értékelési szempontrendszer összeállítása, szerződésmódosítások)
  • érdekes és hasznos közbeszerzési jogesetek bemutatása és értelmezése a közelmúltból 
  • az eljárások megfelelő előkészítésének főbb kérdései, problémái 
  • a bírálat során felmerülő problémák 
  • az alvállalkozók bevonásával és bejelentésével kapcsolatos gyakorlati kérdések
  • egyéb "kis színesek" - igény szerint és ahogy az idő engedi...

 



 Részvételi díj

  • Teljes ár:  74 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

  •  Kedvezményes ár: 69 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2023. 04. 12 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 64 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát kizárólag nyomtatott formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes-sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 440.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 600.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

Számlakiállító adatai:

Név:                          Garamvölgyi Péter E.V.

Képviseli:                  Garamvölgyi Péter – felnőttképzési vezető

Székhely:                  4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                  57235260-2-29

Nyilvántartási szám: 55843469

Bankszámlaszám:    10702064-73809881-51100005

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/001964


 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2023-04-19 10:00
Esemény vége 2023-04-20 15:00
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre