2021. FÓKUSZBAN A KBT. – Országos szakmai konferencia a Közbeszerzési Hatóság és neves szakértők előadásában – találkozzunk végre személyesen!

2021. FÓKUSZBAN A KBT. – Országos szakmai konferencia a Közbeszerzési Hatóság és neves szakértők előadásában – találkozzunk végre személyesen!

 

 

 

 

 

 

Időpont

2021. 10. 07 – 08. csütörtök 10.00 – 14.30, péntek 10.00 – 14.00

Helyszín

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos szakmai gyakorlati konferenciát szervez, melynek fő célja a 2021. évi közbeszerzési aktuális  főbb témakörök gyakorlati megközelítésben való áttekintése.

A legutóbbi online konferencia nagy sikerére való tekintettel szeretnénk Önökkel személyesen megismertetni az új aktualitások mellett egyes régi slágertémákkal, de a fókuszba az aktuális jogszabályok gyakorlata  és a Hatóság tapasztalatainak ismertetése kerül.

Két napos konferenciasorozatunkban neves előadóink jogeseteket ismertetnek, és értékes válaszokat igyekeznek adni a résztvevők kérdéseire.

Regisztráljon, és tegye fel kérdését élőben!


Előadók
  • Dr. Toma Barbara - vezető jogi tanácsadó - Közszolgálati és Támogató Főosztály, Közbeszerzési Hatóság
  • Dr. Süvöltős András - ügyvéd, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó  
  • Dr. Tátrai Tünde - közbeszerzési szakértő, egyetemi tanár, Budapest Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője
  • Dr. Poroszkai-German Gabriella - közbeszerzési üzletágvezető, MultiContact Consulting Kft.
  • Dr. Farkas Dénes - beszerzési igazgató, Semmelweis Egyetem

Tematika

2021.10.07. csütörtök

09:30-10.00 Regisztráció

10.00-11.00 Dr. Toma Barbara  - Közbeszerzési Hatóság

témakör: Hazai joggyakorlat és újonnan felmerülő jogalkalmazási kérdések a Hatóság szemszögéből – különös tekintettel az építési beruházás tárgyú közbeszerzésekkel összefüggő aktualitásokra

  • "Hogyan értelmezzük?" – gyakran felmerülő jogalkalmazói kérdések, különösen a hiánypótlással kapcsolatban
  • A szerződésmódosítási jogalapok alkalmazásának lehetőségei, pl. az építőanyag árának emelkedésével összefüggésben
  • 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet változásai

11.00-12.30 Dr. Süvöltős András

témakör: Energiabeszerzés 2021 – új kihívások a közbeszerzésben

  • 10 éve nem látott áremelkedés az energiapiacon – mit tehetünk közbeszerzőként?
  • Hatályba léptek a KEF energia-keretmegállapodások – (hogyan) érdemes használni őket?
  • Az új EKR rendszer az energiapiacon – hogyan lehet olcsón megúszni egy energetikai beruházást?

12.30-13:30 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:30-14:30 Dr. Tátrai Tünde

témakör: Az Európai Bíróság releváns jogesetei a közelmúltból

  • szerződésmódosítása
  • in-house
  • közszolgáltatók közbeszerzési kötelezettsége

——————————————————————————————————————–

2021.10.08. péntek

09:30-10.00 Regisztráció

10.00 - 12.00 Dr. Poroszkai - German Gabriella

témakör: Az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer 2021. évi fejlesztéseinek összefoglaló bemutatása és lehetséges továbbfejlesztési irányai az új uniós szabályozások tükrében

  • 2021. évi jogszabályváltozások kapcsán bevezetett fejlesztések, várható változások, gyakorlati esetek, tipikus hibák elkerülésére vonatkozó javaslatok.
  • A BIZOTTSÁG (EU) 2019/1780 végrehajtási rendeletének bemutatása
  • Az Európai Bizottság kézikönyvének iránymutatásai az e-hirdetményekre vonatkozó szakpolitika végrehajtásáról kapcsolata az elektronikus közbeszerzési fejlesztési lehetőségekkel

 

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00 - 14:00 Dr. Farkas Dénes

témakör: A 2021. évi beszerzések általános tapasztalatai ajánlatkérői szemmel, valamint az egészségügyi beszerzések sajátosságai
 
  • Ellenőrzési tapasztalatok
  • Egészségügyi beszerzések változásai
  • Ajánlatkérők szervezeti formájának változása
  • Központosított közbeszerzés változásai, sajátosságai

 

Részvételi díj

Teljes ár:  bruttó 64 000 Ft (adómentes)  / résztvevő /2 nap

Kedvezményes ár:  bruttó 58 000 Ft (adómentes)   /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2021.10.04 -ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén bruttó 54 000 Ft (adómentes)  /résztvevő  / 2 nap

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.


Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

 

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

 

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

 

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

 

COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV

 
 
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
 
  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 254 m2, melynek teljes befogadóképessége 120 fő, de jelen helyzetben csak maximum 100 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.


 

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2021-10-07 10:00
Esemény vége 2021-10-08 14:00
Helyszín
Thermál Hotel Margitsziget****
1007 Budapest, Margitsziget
Thermál Hotel Margitsziget****

Helyszín térkép

Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre