2022. KBT. JOGSZABÁLYVÁLTOZÁS KÜSZÖBÉN ÉS AKTUÁLIS GYAKORLAT – Aktuális kérdések a Miniszterelnökség és további neves szakértők előadásában

2022. KBT. JOGSZABÁLYVÁLTOZÁS KÜSZÖBÉN ÉS AKTUÁLIS GYAKORLAT – Aktuális kérdések a Miniszterelnökség és további neves szakértők előadásában

 

Időpont:

2022. 10. 19 – 20. szerda - csütörtök 10.00 – 14.00 

Helyszín:

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos szakmai konferenciát szervez.
 
Két napos szakmai konferencia mindkét napja a Miniszterelnökség nyitóelőadásával kezdődik, majd ezt követően a Közbeszerzési Hatóság, a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság, továbbá gyakorló neves szakértők fejtik ki  a 2022-es év legaktuálisabb témaköreit, annak gyakorlati oldalát, tipikus, jogeseteit, továbbá a tervezett közbeszerzési jogszabályok aktuális változásairól is kívánnak értékes válaszokat adni.
 
 
 
Előadók

- Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség

- Dr. Nyerges Éva LL.M. – osztályvezető, Jogi Osztály, Közszolgálati és Támogató Főosztály, Közbeszerzési Hatóság

- Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

- Dr. Várhomoki – Molnár Márta - főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Miniszterelnökség

- Támis Norbert - jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető)

- Dr. Süvöltős András - ügyvéd, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

 

Tematika

2022.10.19. szerda

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10.00-11.00 Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség

Nyitóelőadás

11.00-12:00 Dr. Nyerges Éva LL.M. – osztályvezető, Jogi Osztály, KH.

Témakör: A közbeszerzési eljárások előkészítésének buktatói, az előzetes piaci konzultáció szerepe és a szakemberek jelentősége az előkészítés során, összeférhetetlenségi kérdések.

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:00 Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, KEF

Témakör: A központosított közbeszerzési eljárások tapasztalatai, a hatályos központosított közbeszerzési szerződések és felállított DBR-ek.

  • hatályos keretmegállapodások,
  • felállított dinamikus beszerzési rendszerek,
  • központosított közbeszerzési eljárások általános tapasztalatai.

 

2022.10.20. csütörtök

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10.00-11.00 00 Dr. Várhomoki – Molnár Márta - főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Miniszterelnökség

Témakör: A közbeszerzési jogszabályok aktuális változásai

11:00-12: Támis Norbert - jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

Témakör: "Kis színesek a mindennapokból - avagy érdekes és hasznos közbeszerzési jogesetek bemutatása és értelmezése"

  • aránytalanul alacsony ár kezelése, értékesítés beszerzési ár alatt, rezsióradíjak megítélése
  • hiánypótlási kérdések (szakmai ajánlat, nullás tételek, stb.)
  • az eljárások megfelelő előkészítése
  • értékelési szempontrendszer összeállítása
  • nemzeti elbánásra alapított érvénytelenség
  • alvállalkozó bevonása értékelési részszempontok kapcsán
  • szerződésmódosítások
  • fedezethiányra alapított eredménytelenség különös esetei
  • egyebek.....

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00 – 14:00 Dr. Süvöltős András - ügyvéd, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó 

Témakör: Az energiabeszerzés 2.0

  • Soha nem látott áremelkedés az energiapiacon – mit tehetünk közbeszerzőként?
  • Quo vadis KEF energia-keretmegállapodások? – (hogyan) érdemes használni őket?
  • Egyetemes Szolgáltatás a közbeszerzésben  – ki (nem) jogosult?
  • A becsült érték meghatározása és a fedezetigazolás – új kötelezettek az Ajánlatkérők között
 

 Részvételi díj

  • Teljes ár:  69 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

  •  Kedvezményes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2022.10. 12 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

Számlakiállító adatai:

Név:                          Garamvölgyi Péter E.V.

Képviseli:                  Garamvölgyi Péter – felnőttképzési vezető

Székhely:                  4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                  57235260-1-29

Nyilvántartási szám: 55843469

Bankszámlaszám:    10702064-68592417-51100005

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/001964


 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2022-10-19 10:00
Esemény vége 2022-10-20 14:00
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre