Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639
egyénileg szervezett otthoni/munkahelyi internetelérés
ÉLŐ - ONLINE - kérdezzen, majd akár nézze vissza ismét home officeban
FRISS: Megjelent a 179/2020. (V. 4.) Korm. rendelet a veszélyhelyzet idején az egyes adatvédelmi és adatigénylési rendelkezésektől való eltérésről – részletek és gyakorlati értelmezés a konferenciánkon
A kormány legújabb intézkedései szerint 2020.08.15-ig sajnos nem lesz mód személyes konferencia részvételre, de a munka és az élet nem áll meg, így home office módra kell berendezkednünk nekünk és adatvédelmi kollégáinknak is az otthonukban.
Az információk átadása és a gyakorlati tapasztalatok megosztása talán most még fontosabbak mint eddig, így a május 13-án interaktív, élő, online konferenciát közvetítünk egy Tv stúdióból, magasan képzett technikai személyzet segítségével, hogy lehetőséget adjunk arra, hogy Ön gyakorlati forrásból kapjon tájékoztatást a jelenlegi járványügyi helyzet aktuális problémáiról, és az adott témakörnél feltehesse kérdését, mely azonnal írásban jelenik meg az előadóink előtt.
Konferenciánk első meghívott előadója a Dr. Csekő Katalin, egy multinacionális nagyvállalat adatvédelmi vezetője, aki előadásában az április elején megjelent NAIH ajánlást részleteiben, gyakorlati példákkal kiegészítve ismerteti, majd azt követően a koronavírus elleni védekezéssel összefüggő, gyakran felmerülő kérdésekre ad választ, többek között, hogy a munkáltatók milyen megelőző intézkedésekre jogosultak, ezek az intézkedéseknek van-e jogalapja, netán jogsértőek- e, valamint a megelőző intézkedéseknek mi a megfelelő dokumentálási módja, és gyakorlatban hogyan végezhetőek el adatvédelmi, egészségügyi mérések, adatfelvételek, amikre korábban nem volt példa.
Őt követő előadóink a Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda szakértői – adatvédelmi, valamint egészségügyi szakjogásza – akik a különleges jogrend idején az egyes adatkezelők által meghozandó intézkedéseket ügyvédi szemszögből, gyakorlat-orientált módon mutatják be és elemzik példákon keresztül, a hatályos jogszabályok alapján. Kiemelik az egyes korlátokat, kockázatokat és potenciális megoldásokat, majd ezt követően élőben válaszolnak az Önök által feltett kérdésekre a témával kapcsolatban.
Mi továbbra is azon dolgozunk, hogy konferenciáink a jövőben is a magas színvonalat és minőségi oktatást képviselhessék.
09:50 – 10:00: Online bejelentkezés
10.00 – 11.30 Dr. Csekő Katalin – A koronavírussal kapcsolatban felmerülő adatkezelések a gyakorlatban (90 perc)
Főbb témák:
– 179/2020. (V. 4.) Korm. rendelet a veszélyhelyzet idején az egyes adatvédelmi és adatigénylési rendelkezésektől való eltérésről
– Hogyan változnak az adatkezeléseink a járvány különböző szakaszában?Adott adatgyűjtés meddig (a járvány melyik szakaszában) alkalmas a cél elérésére?
– Milyen nyilatkozatokat kérhetünk be?
– Mérhetünk-e testhőmérsékletet?Ha úgy döntünk, hogy igen, milyen feltételek mellett és milyen érintetti körre?
– Hogy érinti a koronavírus adatvédelmi szempontból a kereskedelem területén az adatkezelőt?
– Kérdezzen bátran! – előzetesen, emailben érkezett kérdések, és élőben megküldött kérdések megválaszolása
11.30 – 12.00 ebédszünet
12.00 – 13.00 Dr. Csenterics András – Jogszerű adatkezelés a koronavírus idején. Teendők, kockázatok, buktatók (60 perc)
Főbb témák:
– 179/2020. (V. 4.) Korm. rendelet a veszélyhelyzet idején az egyes adatvédelmi és adatigénylési rendelkezésektől való eltérésről
– a munkavállalók és más, az adatkezelővel kapcsolatba kerülő magánszemélyek adatainak kezelése a koronavírus járvánnyal összefüggésben.
– az adatkezelési cél, jogalap és megőrzési idő meghatározása
– a járvány miatt bevezetett sajátos intézkedések (pl. home office) egyes adatvédelmi jogi vonatkozásai
– hogyan adjunk megfelelő tájékoztatást az érintetteknek és hogyan készítsünk érdekmérlegelési tesztet a tárgybeli adatkezelések kapcsán?
– Kérdezzen bátran! – előzetesen, emailben érkezett kérdések, és élőben megküldött kérdések megválaszolása
13.00 – 13.30 Dr. Straubinger Zsófia – Egészségügyi adatok kezelése a COVID-19 járvány idején (30 perc)
Főbb témák:
– az egészségügyi adatok kezelése a COVID-19 járvány elleni küzdelemben gyakorlati szempontok alapján
– a kormány kapcsolódó intézkedéseinek bemutatása
– Kérdezzen bátran! – előzetesen, emailben érkezett kérdések, és élőben megküldött kérdések megválaszolása
- otthonában egy laptopra vagy tablettre van szükség, amin internetelérés van
- a közvetítés egy tv stúdióból történik, ami egy zárt láncú, web alapú videostreaming, Önnek semmilyen szoftvert nem kell letöltenie a megtekintéshez
- a közvetített hang és kép (input - küldő fél) HD minőségű (Tv műsorral megegyező), de az Ön által használt gép teljesítménytől függ ennek fogadása (output - fogadó fél), de ezen követelménynek már minden mai számítógép, tablett megfelel
- konferencia előtt kap egy névre szóló belépő kódot, és linket, ahova másodpercek alatt belép és Önnek egyéb technikai teendője nem lesz
- a belépő kódot egy személy tudja használni egyszerre egy gépen (a szoftver biztonsági rendszere rendkívül szigorú, banki rendszerrel megegyező)
- az előadás anyagot konferencia előtt megküldjük, hogy Önnek otthonában könnyebb legyen a jegyzetelési lehetőség, ha van lehetősége előtte kinyomtatni, de nem feltétlen szükséges, mert a technikai közvetítés kapcsán Ön a képernyőn egyszerre fogja látni a kivetített ppt-t és az előadót is
- kérdés feltevésre azonnali módban lesz lehetőség, amit az előadó látni fog, kérem azt az előadó kérése szerint (előadás közben adott témánál, vagy előadás végén) szíveskedjenek feltenni
- az élő konferencia anyaga május 14-től válik visszanézhetővé, elérhetősége május 21. 24.00 óra
Teljes ár: 24 500 Ft + 27 % áfa / résztvevő / belépési kód
Kedvezményes ár: 22 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / belépési kód (egy héttel korábbi jelentkezés és 2020.05.11-ig történő befizetés esetén)
Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 19 500 Ft + 27 % áfa /résztvevő / belépési kód
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.
A részvételi díj magában foglalja:
– konferencia előadás anyagát elektronikus formában konferencia előtt megküldve
- belépő kód az internetes felületre
- interaktív online kérdezési lehetőség, azonnali válaszlehetőség
- előzetes kérdés feltevés emailben az előadónak (konzultáció)
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:
Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF
Esemény kezdete | 2020-05-13 10:00 |
Esemény vége | 2020-05-13 13:30 |
Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között
+36 30 499 6639