2025. KBT. ÉVNYITÓ SZAKMAI KONFERENCIA - fókuszban a törvényváltozás hazai és uniós vonatkozásai, ajánlatkérői aktualitások és specifikus ajánlattevői kérdések

2025. KBT. ÉVNYITÓ SZAKMAI KONFERENCIA - fókuszban a törvényváltozás hazai és uniós vonatkozásai, ajánlatkérői aktualitások és specifikus ajánlattevői kérdések

 

Időpont: 2025. 03. 19 – 20. szerda  - csütörtök 10.00 – 15.00

 

Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos évnyitó konferenciát szervez. A konferencia célja, hogy ismertesse a 2025. legjelentősebb és legaktuálisabb témaköreit, valamint a 2025-ben hatályos közbeszerzési törvényváltozás legmeghatározóbb pontjait, jövőre néző iránymutatásait.
 
Konferenciánk nyitóelőadója Dr. Kretter Diána, közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár Asszony, valamint Dr. Várhomoki-Molnár Márta a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály vezetője.
 
Továbbá meghívott előadóink között szerepel Dr. Tátrai Tünde, aki a "zöld közbeszerzés" érdekes kérdéseit veti fel, valamint Mechura-Urbán Márta, a Központosított Közbeszerzési Főosztály vezetője, valamint Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella, akinek szakértői részéről gyakorlati fókuszú előadása lesz hallható.
 
Kérésükre a tematikánkba bekerült az ajánlattevői oldal specifikus témakörei Támis Norbert gyakorlatcentrikus előadásában.

 
 

Előadók

2025.03.19.

  • Dr. Kretter Diána – közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium, Nemzeti Fejlesztési Központ
  • Dr. Tátrai Tünde – egyetemi tanár, közbeszerzési menedzserképzés vezetője, Budapesti Corvinus Egyetem
  • Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető

2025.03.20.

  • Dr. Várhomoki - Molnár Márta – főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium, Nemzeti Fejlesztési Központ
  • Mechura-Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, Közbeszerzési Igazgatóság, KEF
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési és európai jogi szakjogász

Tematika

2025 03. 19. szerda

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

 

10:00-11:00 Dr. Kretter Diána - közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár

Témakör:  Nyitóelőadás: Jogesetek az uniós forrásból megvalósuló közbeszerzések ellenőrzésének gyakorlatából

 

11:00-12:00 Dr. Tátrai Tünde – egyetemi tanár, közbeszerzési menedzserképzés vezetője

Témakör: Zöld közbeszerzés vagy green washing?

  • kötelező zöld közbeszerzés
  • építési beruházás beszerzésének zöldítése
  • kapcsolódó EUB döntések

 

12:00 - 13:00 svédasztalos ebédszünet

 

13:00-15:00 Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató

Témakör: Ajánlattevői iránymutatások avagy nemcsak az ajánlatkérőnek kell(ene) felkészültnek lennie...

Az előadás iránymutatásokat, jó gyakorlatokat mutat be, elsődlegesen az alábbi kérdések kapcsán:

  • kizáró okok igazolásának speciális kérdései, avagy pl. miért nem biztos, hogy az ügyvezető a tényleges tulajdonos?
  • kérdéseim vannak az ajánlatkérőhöz
  • műszaki megfelelőség, avagy mit tegyek, ha nem felel meg a termékem?
  • mit szabad és mit tilos hiánypótlás során?
  • aránytalanul alacsony árat kellene indokolni, hogyan érdemes belekezdeni?
  • titkosítani szeretném az ajánlatomat
  • szeretnék betekinteni lehetőleg minden ajánlatba...
  • jogsértést tapasztaltam: milyen határidőkkel, milyen lehetőségeim vannak? Mindenképp ügyvéd is kell hozzá?
  • más terméket szállítanék, mint amit megajánlottam
  • alvállalkozókkal teljesítek, milyen feladatokkal jár mindez?

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2025. 03. 20. csütörtök:

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

 

10:00-11:00 Dr. Várhomoki - Molnár Márta – főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály

Témakör:  Aktualitások a jogalkotás és az uniós bírósági gyakorlat köréből

  • a hazai jogszabályi környezet egyes változásai (a Kbt. módosítása után)
  • az uniós szektorális jogalkotás és az irányelvi felülvizsgálat fejleményei
  • válogatás az újabb uniós esetjogból: INGSTEEL, Kolin és Qingdao, Dyka ügyek

 

11:00-12:00 Mechura-Urbán Márta – főosztályvezető, Központosított Közbeszerzési Főosztály, Közbeszerzési Igazgatóság

Témakör: Keretmegállapodások, DBR-ek, tapasztalatok és eredmények a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság hatáskörébe utalt termékkörökkel összefüggésben

  • kiemelt adatok, mutatók,
  • hatályos keretmegállapodások, DBR-ek,
  • tapasztalatok, eredmények,
  • környezettudatosság, fenntarthatóság.

 

12:00 - 13:00 svédasztalos ebédszünet

 

13:00-15:00 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési és európai jogi szakjogász

Témakör: 2025. évi jogszabály-módosítás, s annak gyakorlati tapasztalatai

  • aránytalanul alacsony ár szabályozásának változása
  • a nemzeti eljárásrendhez kapcsolódó egyes kérdések:
  • Kbt. 115. § szerinti eljárások, aránytalanul alacsony ár vizsgálata a nemzeti eljárásrendben, fenntartott beszerzések stb.
  • jogorvoslati eljárásokkal kapcsolatos egyes kérdések
  • a szerződések teljesítéséhez kapcsolódó joggyakorlat aktualitásai

 


 Részvételi díj

  • Teljes ár:  83 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap

  •  Kedvezményes ár: 75 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2025. 03. 13 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 70 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia teljes előadás anyagát kizárólag nyomtatott formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes-sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, citromos szűrt víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 550.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 600,- Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

Számlakiállító adatai:

Név:                        Enkonferenciam.hu Company – Garamvölgyi-Hutóczki Márta E.V.

Képviselő:              Garamvölgyi-Hutóczki Márta E.V.

Székhely:                4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                67364824-2-29

Bankszámlaszám:   10702064-75200453-51100005

Nyilvántartási szám: 50123625

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2024/000283


 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2025-03-19 10:00
Esemény vége 2025-03-20 15:00